Rosso är tillbaka och jogg

Stallet går ju ganska fort att fixa på morgonen nu när vi bara har Sigge hemma. Men idag skulle Rosso komma hit igen så jag passade på att mocka hans hage och byta hans vatten. 
B hade flyglektioner igen, både på förmiddagen och eftermiddagen. 
Så jag och Wilda gick ut, som vanligt roade jag mig med diverse under tiden. Träning, ogräsrensning och lite stallgöromål. 
Wilda ägnade sig åt fågelskådning blandat med värmeslag. 
(null)

(null)

Alice kom med DR vid lunch. Hon tävlade ju i helgen (en andraplacering) och sen gjorde hon en vetcheck i morse innan dom körde hit. Han behandlades i ett bakben och skulle ha boxvila idag så Sigge fick också gå in. 
Jag sprang fem kilometer i värmen. Ansiktsfärgen efteråt beskrivs nog bäst som djupt tomatröd. Det var svettigt kan jag intyga. 
(null)

Vi hade rester kvar sen helgen som vi åt när Bosse hade ett par timmar ledigt mellan passen. 
Stephie red Sigge & dom svettades lika mycket som jag gjort tidigare. Sigge tvättade vi av ute sen. 
(null)

(null)
Wilda njuter i kvällssolen. 
Nu ska jag nattfodra och gå och sova. 
Sov gott
Kram ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0