Semesterplanerna börjar ta form

Vi har haft ännu en varm solig dag. 
Jag städade på förmiddagen innan jag gick ut. Det fanns lite ogräs att rensa idag med och jag fick hjälp (?!) av Wildis. 
(null)
Smidigt... 😅
Efter kaffet åkte vi till lägenheten. 
Idag var det el jobb och så satte vi gipsskivor på en vägg i sovrummet. 
(null)

(null)

Fortfarande långt ifrån beboeligt men en bit på väg. 
(null)
Badrummet. 
På vägen hem handlade vi och det blev varmrökt lax med färskpotatis och romsås till middag. 
Direkt efter maten gick vi upp till Ester och Magnus för att planera årets mc-semester. 
(null)

Vi kom överens om både datum och rutt.  Norge stod på önskelistan men det får bli nästa år om pandemi med restriktioner är över då. Nu bestämde vi oss för tre dagar genom Dalsland och Värmland i slutet av Juni. 
Sen åker B & jag till Karlstad fredag den 2/7 för att tillsammans med Mia & Roger åka till Finnbacka och kusinträff den 3/7. 
Så alla planer är samma vecka. 
När vi kom hem blev vi bjudna på halloumiburgare av Tim och Amanda, det var jättegott. 
(null)

Stephie red Sigge idag och Danne gick med Rosso under tiden. 
Nu sitter vi och bokar hotell för vår mc-tripp. En natt på västkusten i Tanumshede och en natt på Selma spa hotell i Sunne. 
Nu får vi hoppas på bra väder också! 
(null)
Wilda njuter i solnedgången. 
Sov gott
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0