Städ, tvätt och 70-års fika

Förmiddagen ägnade jag åt att tvätta och städa. 
Vi åt en tidig lunch (istället för kaffet) och åkte sen till Tenhult för att gratulera Irene som fyllde 70 i söndags. Vi köpte med en stor kruka med "uteblommor" och choklad. 
Vi fick gott fika och innan vi åkte hem tittade vi runt i deras trädgård. 
(null)

(null)
Så vackert med rhododendron och azaleor.    Vi fick också med oss nyplockad sparris, gurka och sallad hem. 
Jag gick med Rosso i ridhuset medan Stephie red Sigge. Man får ihop ett antal kilometer när man går där runt en timme. 
(null)

Bosse bjöd på räkmacka när jag kom in & sen kom Tim & Amanda hem & lagade mat.
(null)

 Dom gjorde stuvade makaroner med falukorv och då brukar Tim alltid göra lite extra till mig. Bosse gillar inte stuvade så det blir sällan att jag gör det fast det är så himla gott. 
Så ikväll blev det dubbel kvällsmat för mig. Jag som brukar äta antingen en liten fondantskål med yoghurt eller ett knäckebröd på kvällen. 
Sov så gott
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0