Sverige är fantastiskt

Vi åt en god frukost på Tanums gästgiveri vid åtta i morse. Sen gjorde vi oss i ordning för att åka vidare. 
(null)

(null)
Vi körde mot Bengtsfors och Ed först
(null)

(null)
Det var en hel del skog i början men sen började det bli mer öppet landskap och sjöarna avlöste varandra. Vi har åkt genom många små fina samhällen. 
I Årjäng stannade vi och fikade. 
(null)

Arvika blev nästa stopp & där åt vi lunch innan vi körde mot Gräsmark och Rottneros. 
(null)

(null)

Så fin natur att njuta av. 
Vi stannade till vid Rottnerosparken som tyvärr stängde tre minuter innan vi hann fram till entrén. 
Ester & jag tog en selfie i alla fall för att visa att vi har varit där, haha 
(null)
Sen hade vi bara några kilometer kvar till dagens mål, Selma spahotell i Sunne. 
Vi checkade in, duschade och gick till spaområdet och badade och simmade i en och en halv timme. B & M drack en öl vid poolkanten och Ester & jag ville ha en "paraplydrink". Vi beställde varsin Cava Aperol Spitz, den var finare än den var god 😂  så nu vet vi det! 
(null)

(null)

Vi åt i baren på kvällen, jag & Ester åt Caesar sallad, B åt räkmacka och M valde hamburgare. 
(null)

(null)

(null)

(null)
Utsikten är magnifik! 
Ester och jag skrattar massor som vanligt när vi umgås, så härligt! Här provar hon en mössa & ser ut som en liten rumpnisse 😂
(null)

Dags att sova, frukosten är bokad till klockan åtta i morgon. 
God natt
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0