Telefondag & poolstäd

Före klockan åtta hade Bosse fått tre telefonsamtal. Före tio hade jag svarat tre gånger och Bosse fått ytterligare tre samtal.  Vi var populära idag! 
Flera sms och fler samtal har kommit under dagen, sammanlagt 11 samtal varav jag har ringt upp tre. 
Wilda lekte i hö’t en stund & jag passade på att fota. 
(null)

(null)

Vi åt soppa till lunch & efter maten åkte jag & handlade det sista till midsommarmaten. 
Det var varmt idag med men jag sprang en sväng ändå, samma runda som igår. 
(null)
 Sen (efter en dusch ute) hoppade jag i poolen och simmade en stund. 
(null)

Det är minst 30 grader i vattnet, det är när man går upp som det svalkar, inte när man är i. 
Efter en dusch med hårtvätt inne gick jag ut & dammsög poolen medan jag pratade med mina systrar i mobilen. 
Nu har vi ätit tacopaj tillsammans med Tim, Amanda har åkt till Nässjö. 
Dax att nattfodra & sova lite. 
(null)

Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0