Tidig morgon avslutad med räkor & vin

Klockan ringde 06 idag när jag egentligen har sovmorgon! S & D tar ju stallet på fredagarna. 
Jag gjorde mig iordning och bryggde en termos med te som jag tog med mig på cykeln. 
Jag cyklade ner till Vidablick & mötte Anette & Dante där. Vi tog en promenad på 4,5 km & sen åt vi frukost vid Vätterns kant. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

En skön morgon, ingen strålande sol men lagom varmt ändå. 
Jag cyklade hem och B & jag tog bil & släpkärra & åkte till Habo för att köpa gipsskivor till badrummet i lägenheten. 
Efter en snabb kopp kaffe åkte vi iväg vid elva. 
Halv sex var vi hemma igen, jättehungriga! 
Idag jobbade vi i badrummet. Vi rollade primer på väggarna, la på fix och satte dit våtrumsgips. 
(null)

(null)

Kvällen avslutades med vårt vita favoritvin, Königsmosel och räkor på uteplatsen. 
Dags att sova
Nattinatti 
Kram ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0