Årsredovisning & tillträde

Det var plusgrader när jag gick ut i stallet och har varit så inatt med. 
Jag släppte ut hästarna och mockade som vanligt plus la in nytt spån till båda, så nu är det "fint" inför helgen. Eller snarare mjukt & skönt för dom att sova på. 
Vår revisor hörde av sig och hälsade att årsredovisningen på vårt bolag var klart för underskrift. Vi bestämde oss för att åka in till Jönköping direkt & skriva på plus hämta pärmen och samtidigt köpa kattmat. 
Rusta sålde den maten som Wilda gillar rätt mycket billigare denna veckan. Vi köpte en ny leksak till henne också som hon tyckte mycket om. 
(null)

(null)

Efter maten (& lite vila för matsmältning) sprang jag en sväng. Idag gick det lite tyngre, troligen på grund av maten i magen, haha.  Regnbågen visade sig precis när jag gick ut, det har varit växlande väder idag. Lite sol, lite regn men mest mulet. 
(null)

(null)

Stephie trimmade Sigge i ridhuset men Coppen fick vila. 
Bosse och jag gjorde varma mackor på kvällen bara. Ibland har man bara ingen fantasi med maten...
Idag har Tim och Amanda skrivit på lägenheten och fått nycklarna. Spännande!   Jag har inte sett den än men nu är det renovering som gäller så jag lär spendera en del tid där framöver. 
Nu ska jag ge S & C sitt natthö samt byta täcke på S och mocka lite. 
Sov så gott
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0