Bra träning & god mat

Vi väcktes av ett brak strax efter sju. 
Vår lilla marodör hoppade upp i sovrumsfönstret och "råkade " riva ner en blomkruka...
(null)
Hemmet blir mer och mer vad man kan kalla minimalistiskt. Inga gardiner, inga blommor eller växter, inga prydnadssaker helt enkelt bara några större möbler såsom soffa, säng och köksbord. 
Kan man skola om henne till stallkatt tror ni? 
Vi körde bort till sortergården när den öppnade vid nio. Tre lass fick vi köra för att få bort hela trädet (linden) 
(null)

Efter lite kaffe var det riddags. Vi tog med båda till ridhuset samtidigt. 
Stephie red Sigge lite först sen fick jag ta över. Jag har tur som har Stephie som tränare. Jösses vad hon får tjata ibland, samma saker om och om igen. Men det kändes bra idag och var roligt! 
(null)
Vår fina Sigge ❤️ 
Stephie red Coppen efter. 
(null)
Han är också fin! ❤️
Stephie, Danne och Tim åkte & tittade på ett hus efter ridningen. Men det var tyvärr inget att ha. 
Jag & Amanda lagade mat & bakade. 
Vi åt flygande Jacob och åt jordgubbar, glass och noblesskakor till efterrätt. 
(null)

Tim ville sova efter maten, Bosse satt med datorn så Stephie, Amanda & jag bestämde oss för en pw. 
Sen var det skönt att sätta sig i soffan med ett glas vin & titta på Let’s Dance. 
Ska strax gå ut & ge hästarna så dom får äta & sova. 
Nattinatti 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0