Inköp, pw & tacos

Fredag innebär ofta sovmorgon för mig, eller i alla fall att jag inte behöver gå ut i stallet när jag vaknat. 
Jag sover inte så länge ändå men det är skönt att få ligga kvar i sängen ibland. 
Vi tog ut Wilda som vanligt efter frukosten. Det var soligt men kallt & vindarna var iskalla. Jag passar på att "träna" lite medan Wildis busar, lite squats, burpees, hopprep m.m Då håller man värmen rätt bra samtidigt. 
(null)

Vi tog bilen in till Jönköping sen, till Granngården först. Där köpte jag två säckar morötter, fodertillskott, boots till Sigge eller C, kattmat, kattsand och en "lekboll" till S&C. 
(null)

Efter maten (ärtsoppa) tog jag en pw. 
(null)

(null)

(null)


(null)
Det blir visst mest bilder idag. 
Jag hann sitta femton minuter i soffan innan det var dags att dra på sig stallkläder & gå ut och borsta hästarna. 
S red Sigge & jag gick med Coppen under tiden. Vi tyckte inte att han behövde en vilodag till med tanke på att han var lite busig/pigg/rädd igår. 
(null)

(null)
Svårt att ta selfie med häst som är väldigt nyfiken på mobilen! 
Vi åt tacos ikväll, hästarna fick en massa morötter. Jag hittade en söt som jag tycker ser ut att kramas. 
(null)

Jag såg också nåt på Facebook som vi har skojat om länge. Om man är riktigt trött på allt så säger vi -Ta en (tablett) fuckitall (fuck it all)
Nu hade nån lagt ut denna bilden 
(null)
Bra grejer! Får nog skriva upp dom på inköpslistan tror jag! 😂😂
God natt
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0