Köksleverans på Våffeldagen

Jag fick en obehaglig upplevelse när vi var ute med Wilda på förmiddagen. 
Hon gillar ju när vi kastar pinnar eller stora torra löv till henne som hon kan fånga. Jag böjde mig för att ta upp ett stort, visset, brunt löv när jag insåg att det inte alls var ett löv utan en stor äcklig padda! 
Blää & usch! Jag var livrädd att Wilda skulle bita i den! 
Ormar är värst men paddor kommer inte långt efter.... 
Tim & Amandas nya kök levererades idag. Vi åkte dit och Bosse & Tim planerade vad som ska göras härnäst. Imorgon ska det rivas väggar. 
Vi gjorde några ärenden också, köpte bland annat poolsalt och ett nytt hjul till skottkärran. 
Vi var så hungriga när vi åkte hemåt att vi stannade till på McDonalds & köpte med mat hem. 
Wilda gillar inte när vi åker iväg, så för säkerhets skull ligger hon gärna på axlarna när vi kommit hem. Då kan vi ju inte "rymma" från henne igen. 
(null)

(null)
Vilken sovstil! 

Senare gjorde vi våfflor dagen till ära. 
(null)

Det var längesen vi åt våfflor senast så det var jättegott. 
Sigge låg & sov när jag kom ut i stallet för att borsta Coppen. 
(null)

(null)
Skönt för honom att ha vilodag då. 
Stephie red Coppen & sen gick vi in & gjorde mer våfflor. 
Tim & Amanda kom också hem & åt våfflor till kvällsmat. 
När jag skulle nattfodra hästarna låg Sigge ner igen. Stackarn, jag har stört honom hela tiden idag. 
(null)
Men nu får han vara ifred flera timmar & kan sova bäst han vill. 
Det ska jag också göra. 
Sov gott
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0