Paket och bommar

När stallet var klart passade jag på att skura ur hästarnas vattenbaljor som står i hagarna.    Sen fyllde jag dom med nytt fräscht vatten. Skönt att slippa bära ut hinkar varje dag. 
Jag fick ta ut Wilda för Bosse hade en bil att reparera. Det var Mats som kom med sin Volvo. 
Det var inte jätteskönt väder så efter 45 minuter gick vi in och bakade blåbärsmuffins istället. 
Efter kaffet åkte jag först till macken och hämtade ut ett paket. Det var benskydd och boots till Sigge. 
(null)
Sen åkte jag vidare till City Gross där köpte jag mat till oss och Hyaluron och MSM till hästarna. 
Vi hade lite rester kvar som vi värmde och åt när jag kom hem. 
Hästarna fick gå in runt halv fyra och då red jag Sigge på en gång. Det är ju onsdag och då brukar jag ta fram lite bommar för att få lite variation på träningen. 
Coppen fick vila,
 Wilda är inte trött nu ikväll. Hon busar för fullt med Bosse här i sängen. 
(null)

(null)
Det ser ju ut som om hon har gått & lagt sig under täcket, men hon gömmer sig där & flyger upp & "anfaller" sekunden efter. 
Sov gott
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0