Revisorn och mys i solen

Strax efter tio åkte vi in till Jönköping, jag med en pärm under armen. 
Bosse släppte av mig vid Brahe Revision där jag bestämt träff med vår revisor Anna. 
Bosse körde vidare till bilbesiktningen med Tims bil som gick igenom utan anmärkning. 
(null)
RevisorAnna sitter i byggnaden till höger på kortet med en brygga/bro framför. Det låg fortfarande ett tunt lager med is på Munksjön, men det smälter nog snabbt nu med det fina soliga vädret. Det var +10 mitt på dagen. 
Vi tog en kopp kaffe när vi kom hem & sen gick vi ut. Det var jätteskönt i solen, särskilt när man satt i lä på baksidan. Vi busade med Wilda en lång stund, hon älskar också solen och värmen. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Wilddjuret äter pinne! 
Vi hade mat kvar från igår som vi värmde och åt. Skönt att inte behöva stå vid spisen varje dag. 
Båda hästarna reds i ridhuset av Stephie. 
Sigge och jag roade oss med att ta lite selfies med S red Coppen. 
(null)

(null)
Nu ska jag gå ut och ge hästarna sitt natthö. 
See you tomorrow 
Good Night 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0