Rivning & träning

S & D tog hästarna och stallet i morse. Jag vaknade ändå strax efter sju men låg kvar en liten stund. 
Wilda fick gå ut på förmiddagen som vanligt & jag "tränade" lite under tiden. 
Vi åt en tidig snabblunch och åkte sen in mot Jönköping. Några ärenden först ochcsen åkte vi till lägenheten. Tim kom också dit & så satte vi igång att riva. 
Först åkte en liten vägg vid dörren. 
(null)
Före

(null)
& efter. 
Sen plockade vi ner en vägg mellan köket och vardagsrummet, med stora glasrutor. 
(null)
Före
(null)
& efter!
En golvläggare kom också och tittade på hur man kan renovera fiskbensparketten. Det verkar kunna lösa sig bra. 
Vi åkte hemåt vid fem och då gick Stephie & jag direkt ut i stallet & gjorde Sigge klar för träning. Mikaela kom och hjälpte Stephie, hon hade någr bra övningar som förhoppningsvis underlättar bytena från höger till vänster.    Dom avslutade med att trampa honom lite. 
(null)

Tim, Amanda, Bosse & jag åt Fajitakyckling på kvällen. 
Nu tittar jag på en film som jag gillar 
"Lyckligare kan ingen vara". Jag har sett den på bio innan. 
Sov så gott
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0