Städ & tvättdag

Måste börja dagens blogg med en fin bild på Coppen. 
(null)

Dagen började som vanligt med en timme i stallet, frukost & lite morgonfix. 
Medan Wilda var ute körde jag in fem ensilagebalar i stallet som räcker denna veckan. 
Jag har också kört två tvättmaskiner och dammsugit hela huset. 
(null)
Wilda brukar ligga under soffan när jag dammsuger & sticker fram en tass för att "fånga" dammsugaren. Hon är nyfiken men samtidigt lite rädd. 
Bosse åkte iväg på eftermiddagen och köpte en släpkärra och sen vidare till lägenheten där dom lastade en massa skräp. 
(null)

Nästa jobb i lägenheten är att slå ner någon betongvägg... Det är verkligen en helrenovering på gång! 
Jag red Sigge i skogen idag också & S promenerade med. Coppen longerades med pessoan på utebanan. 
(null)
Fina Coppen. 
Dax att sova igen.  
Nattinatti 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0