Städning & härlig löptur

Dagarna ser ganska lika ut här i Kolaryd. 
Det är stallet först och efter frukosten går vi ut med Wilda.
När kaffet var uppdrucket städade jag och vattnade blommorna. 
Sen drog jag på mig träningskläderna och sprang drygt sex kilometer. Det var soligt och tio grader varmt & jätteskönt. 
Jag sprang i skogen på fina stigar och skogsvägar, så skönt att inte bara springa på asfalt. 
(null)

(null)

(null)

Vi åt rester från lördagens middag när jag kom hem. 
Hästarna fick gå en i taget idag för vi red en stund var på Sigge först. Jag fick en riktig aha-upplevelse i lördags när jag red så nu är det roligt att rida! 
Snart är det en 50+tävling igen, kallad Vårritten. Jag har anmält mig, alla andra tävlingar är ju inställda och det är ju kul att ha något att träna inför. 
Sigge var nog trött efter ridningen idag 😅
(null)
Men söt är han! ❤️
Nu ska jag sova 
Nattinatti 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0