Träning för tävling

Nu är det dags för en 50+ 
onlinedressyrtävling igen, kallad Vårritten. 

(null)
Det är roligt att ha något att träna inför. Alla "vanliga" tävlingar är ju inställda pga pandemin. 
Jag har anmält mig till LA:1 denna gången.   Idag var det dags för träning av programmet. Vilket inte gick superbra, haha. 
Det blev lite för mycket att tänka på så jag glömde vägen två gånger... Stephie fick tjata ordentligt på mig med, förhoppningsvis fastnar nåt i huvudet tillsammans med programmet så småningom. 
Stephie filmade en del så jag bjuder på några bilder från filmen. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Jag var ändå nöjd efter träningen trots mina missar. 
Stephie longerade Coppen med pessoan på utebanan sen. 
(null)
Regnet hängde i luften när vi var ute men vi klarade oss. 
När hästarna var klara gick vi in & lagade mat, idag åt vi lövbiff med pommes & bea. 
Annars har dagen varit rätt lugn. 
Jag sitter & tittar på Let’s Dance nu men ska strax gå ut & natta pållarna. 
Sov gott sen
Kram ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0