Tretton kilometer och lite styrka

Jag gick upp före sju & släppte ut pållarna och gjorde stallet. 
Halv nio kom Anette och vi tog en promenad. Det var riktigt kallt ute idag, bara -1 grad men med blåsten blev det iskallt. 
(null)

(null)

Jag satte mig under en filt när jag kom hem men tinade inte ändå. Så jag reste mig och började städa istället och till slut blev jag varm igen. 
Jag ökade på värmen genom femtio squats, trettio burpees och lite armstyrka m.m
Solen visade sig en stund på eftermiddagen så jag tog ut Wilda lite. Vi rensade smultronlandet, hoppade lite hopprep (jag) & jagade fåglar och flugor (Wilda) 
Jag hade musik på i lurarna och får väl hoppas att jag inte störde grannarna med min sång eller små danssteg, haha. 
Wilda blev trött och somnade hos Bosse när vi kom in. 
(null)

Stephie kom efter jobbet som vanligt. Hästarna vilar idag så vi klädde oss varmt och gick ut på en pw istället. Det blev totalt 13 km för mig idag. 
Dags att nattfodra nu och sen ska jag titta på "Tillsammans med Strömstedt"  nere i sängen tänkte jag. 
God natt
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0