Blött ute & teori

Tim körde till Linköping före sju i morse för att skriva teoriprovet för MC-körkortet. Han blev godkänd, Grattis! Skönt att ha det gjort. Uppkörningen är bokad, i Oskarshamn! Det är så dåligt att det är så ont om tider för både teori och uppkörning här i Jönköping. 
Det regnade inte i morse men var blött i gräset så Wilda fick vattendroppar i pälsen när hon var ute. 
(null)

(null)

(null)

Bosse hade flyglektion på förmiddagen och efter kaffet och lite snabblunch åkte han till lägenheten & sen tillbaka till flygklubben igen.   Jag tvättade, både här hemma och hästgrejer hos Pia. Medan maskinerna blev klara tog jag en promenad. Regnet hängde lite i luften men jag klarade mig. 
(null)

(null)

Jag hann hänga stalltvätten innan det var dags att borsta Sigge. Vi hade bestämt oss för en skogstur idag men det fick vi ångra lite. Vädergudarna har något emot Stephie för ofta kan vädret vara helt ok hela dagen ända tills hon slutar jobbet och kliver utanför dörren.  Då öppnar sig himlens regnportar. 
Vi var genomblöta efter fem minuter, men tog oss runt ändå & sen var det så skönt att ta en värmande dusch. 
(null)

Sigge vill bara äta sitt kvällshö ifred, inte ta någon selfie med matte..
Nattinatti 
Kram ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0