Grattis Tim 25 år ❤️

(null)

För 25 år sen föddes vår son Tim. Han skulle kommit den 19 April men tyckte nog att det var tryggast att stanna kvar i magen. 
Nu blev det ju ganska bra ändå med 1:a Maj när man alltid är ledig. 
Tim kom ut till mig i stallet på morgonen & höll mig sällskap medan jag mockade. 
När jag var klar hörde vi massor av sirener och det visade sig att det brann i ett uthus eller garage inte långt ifrån oss. 
Det var fullt pådrag med flera brandbilar och ambulans. 
(null)

(null)
Dom släckte ganska snabbt men det har stått kvar en brandbil hela dagen. 
Direkt efter frukosten bakade jag kladdkaka, godiskakor och negerbollar. 
Köttet la jag i marinad innan jag åkte och handlade lite till. 
Sen gjorde jag vitlöksbröd och rostad parmesanpotatis samt ugnsrostade romanticatomater medan Bosse grillade hela fläskytterfiléer. 
(null)
Wilda ville inte missa festen så hon la sig på en bricka för att säkert komma med ut! 
(null)
Min halvätna mat, haha
Det blev gott i alla fall. 
(null)
Jag tror att vi alla drabbades av paltkoma efter & försvann åt varsitt håll & vilade. 
Nu sitter jag i soffan & tittar på Let’s Dance, sen blir det sängen. 
Good Night 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0