Jobbdag i lägenheten

Jag gick upp klockan sju idag. Efter stallet vispade jag ihop en sockerkaka som fick gräddas i ugnen medan jag åt frukost. 
Tim och jag åkte till sortergården först och lastade v skräp innan vi körde till lägenheten. 
Pelle (Amandas pappa) kom också och hjälpte till. 
(null)
Det lilla dörrhålet som syns är större nu för där ska sitta en normalstor dörr. 
(null)
Mitt jobb idag var att använda detta verktyget och såga skåror för elen i reglarna i taket och sen såga i parkettgolvet där det ska sitta en golvregel. Jag plockade bort en del parkett också, 
Vi fikade på balkongen och jobbade sen vidare till tre när vi åkte hem och fixade mat. Idag åt vi tacopaj. 
Stephie kom hit och vi tog hästarna till ridhuset.  Vi gjorde som igår att jag joggade igång Rosso medan S red Sigge. Sen tittade Sigge & jag på medan Stephie red Rosso. 
(null)

(null)

(null)

Klockan var ganska mycket när vi var klara i stallet så det blev inte mycket mer gjort än en dusch och lite soffhäng. 
Det var ett härligt ljus ute ikväll. Solen sken men det var mörkt runtom på himlen & vi hade en dubbel regnbåge runt huset. 
(null)

(null)

Dax att fläta ihop det nytvättade håret och gå ut i stallet för sista gången idag. 
Sov gott
Kram ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0