Regn & presentinköp

Jag släppte ut hästarna vid sju i morse. Då var det fortfarande uppehåll men från klockan halv elva har det kommit regnskurar av och till hela dagen. 
Det har känts som om det är höst. 
(null)

Efter frukosten åkte jag och handlade och skulle ta ut pengar till hovslagare och hösilageinköp imorgon. 
Jag köpte det jag skulle och.... åkte hem... glömde naturligtvis att ta ut pengar. Så typiskt. 
Vi åt köttfärspaj med sallad till idag. 
Lite städning blev det och blommorna fick vatten. 
Halv fyra åkte vi, B& jag, iväg för att hämta upp en present som vi (jag och Stephie) har beställt. Bosse skulle till Nässjö också, till en MC-butik där. 
Stephie var här när vi kom hem och vi gick direkt ut till stallet. 
Sigge fick trava bommar, jag satt på och försökte bromsa, han är snabb över bommarna. 
(null)

(null)

Nej, nu ska jag fläta ihop mitt nytvättade hår och gå ut till pållarna. 
God natt
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0