Sigge 8 & Rosso 1

Idag den 14 Maj för åtta sen föddes vår fina Sigge i Danmark. 
(null)
Grattis Sigge ❤️
Jag fick sovmorgon idag, S&D tog stallet. 
Bosse hade flyglektion på förmiddagen så jag tog ut Wilda. Hon jagade insekter och grävde idag.  Det blev gropar i gräsmattan när vi fällde trädet som var spännande att gräva i. 
(null)

(null)
Jag pratade med Karin (halvsyster) en lång stund i telefonen, vi hade en hel del att prata om. Det var varmt och skönt idag med, t-shirt väder. 
Stephie och Alice kom strax efter elva och vi snabbfikade innan dom gjorde iordning hästarna för att rida. 
(null)

(null)
Jag var med en stund i ridhuset sen gick jag hem och tvättade transporten och körde in den i carporten. 
Vi åt rester från gårdagens grillning och sen tog jag på mig stövlarna igen och tvättade bilen också. 
(null)
Jag tvättade av Stephies bil med när jag ändå var igång. 
(null)

Stephie och Alice knoppade Rosso, lastade honom och åkte till Borås för att tävla.
(null)

(null)       Alice red en Msv B:2 som dom vann på 73% !    Så roligt! Grattis! 
När dom kom hem fick hästarna lite äpple och morotsfest. För att fira både födelsedag och vinst. 
(null)

(null)
Alice hann tyvärr inte stanna & fira utan körde hem till Växjö igen. 
Det började regna på kvällskvisten här och det ska tydligen fortsätta ända till imorgon kväll. 
Det var allt för idag. 
Sov gott 
Kram ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0