Söndagspromenader

Idag skulle det regna hela dagen enligt väderprognosen. Men det blev inte så illa som tur var.  
Bosse åkte iväg med Tim på förmiddagen för han skulle göra riskettan & risktvåan på motorcykeln. Jag gick ut med Wilda en stund innan  Stephie kom & vi gick till stallet. 
Jag red ut Sigge och Stephie gick med som vanligt. 
(null)
Det regnade bara lite lätt mot slutet när vi nästan var hemma. Sigge var jättesnäll idag och som tur var slapp vi träffa några kossor. 
Efteråt hade Stephie och Sigge en mysig klistund. 
(null)

(null)

Rosso fick en ledig dag. 
Vi tog en lång pw sen, fick lite lätt regn på oss då också men vi blev inte speciellt blöta. 
(null)

(null)

B & jag åt resten av gårdagens tacopaj. Skönt att slippa laga mat varje dag (lat?!?) 
Efter lite soffhäng dammsög jag och sen ville Bosse också ta en promenad, så vi gick runt Labbarp. 
(null)
Dagens promenader blev tillsammans 12 km. 
Nu ska jag ta dagens sista (lilla) promenad ut till stallet. 
Sov gott
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0