Spackling och för mycket mat

Dagen började som vanligt med stallet. Fast jag mockade inte för det ville Stephie göra. 

Men sen när vi gick ut med Wilda och jag blev "ansvarig" för henne igen.... (Bosse startade gräsklipparen) så fick hon gå med till stallet & så stängde jag dörren och mockade. 
Det är inte roligt att bara stå (gå & springa) & vakta katten när hon är ute. Igår pratade jag i telefonen en timme med Karin (halvsyster) så då gick tiden fort. 
Stephie kom vid elva och vi gick långa skogsrundan med Sigge. Vi hade inte tur med vädret tyvärr. Det började regna strax innan vi gick. 
(null)

(null)

Tim & Bosse åkte till lägenheten när vi red iväg och jag åkte dit direkt efter ridningen. 
Min uppgift idag var spackling medan T&B skruvade upp gipsskivor på väggarna och reglar i taket. 
(null)
Väggen vid entrén 
(null)
Betongvägg i vardagsrummet, med mycket spackel på ! 
Det blir nog en sväng dit imorgon också. 
Vi var jättehungriga när vi åkte från lägenheten vid halv fem så vi stannade till på Dal Baffo och köpte med mat hem. 
Jag valde Pollo Fantasia som är parmalindad kycklingfilé med vitlökssmör och sherryvinsås. Till det tog jag potatisgratäng. 
(null)
Om jag blev mätt??
Så in i vassen! Jag gillar ju inte alls att bli proppmätt, mår inte bra av det. 
Vi satt i soffan och åt och sen kunde jag inte resa mig på en och en halv timme. 
En liten promenad blev det på kvällen innan dusch och Let’s Dance final
(null)

(null)

(null)
Det är så grönt och fint ute nu. 
(null)
Kattyoga 
Nattinatti 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0