Torghandel

Jag gick upp halv sju idag och fixade det vanliga. När jag var klar åkte jag in till torget för att köpa blommor till rabatten. 
Jag har inte varit på torget på länge, tror inte att jag var där förra året så det är nog två år sen. Men det är mysigt tycker jag! 
Nu var det väldigt mycket folk idag & långa köer, så jag köpte bara blommorna och jordgubbar och åkte hem sen. 
(null)
Vilket vackert väder vi har fått! Soligt och varmt, riktigt sommarväder. 
Jag lastade bara ur blommorna när vi kom hem och sen åkte vi in till lägenheten. 
Bosse och jag jobbade på badrumsväggen, Tim och Pelle satte upp gipsskivor i taket i köket och Amanda slipade på det spacklade på väggarna. 
(null)

(null)

Vi fortsätter imorgon igen
Bosse hade en rundflygning bokad till klockan fyra så vi åkte hemåt vid halv tre. 
Stephie och Danne var hemma och hade lagat mat. Jättegod laxsida med färskpotatis och en god sås till. 
Vi satt ute och åt, äntligen är det rätt årstid och temperatur. 
Vi satt i solen en stund efter maten innan vi tog oss i kragen och sadlade hästarna. 
Jag började jogga DR & Stephie red Sigge, sen bytte vi. Det kändes som om jag satt på en ponny när jag hoppade upp på Sigge, haha. 
DR är verkligen stor! 
(null)

(null)

(null)

Jag skjutsade hem Stephie sen och vi passade på att handla lite samtidigt. 
Nu ska jag fläta ihop mitt nytvättade hår och gå ut natta hästarna. 
God natt! 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0