Träd och betong

(null)
Börjar med en sötbild idag. Lilla Wildis ❤️
Hon fick gå ut ganska tidigt idag för sen åkte vi till lägenheten strax efter tio. 
Amanda och jag bar ner allt skräp. Flera tunga säckar med betongbitar, gamla lister och en dörr. Sen körde vi till sortergården med det lasset. Bosse och Tim satte upp ett par gipsskivor på väggarna. 
Vi möttes hemma sen & tog en fika, det fanns en hel del fikabröd kvar från igår. 
S&D var på husvisning idag igen. 
På eftermiddagen åkte motorsågen fram igen. Bosse gick lös på lönnen som står på framsidan. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Herregud vad tunga träden är! Vi har lastat på ett lass på släpkärran men det blir minst två lass till. 
Det är ju en bit kvar att såga ner på lönnen och så har vi två askar utanför stallet som också ska kapas ner. 
Jag red ut Sigge när vi var klara & Stephie gick med. 
(null)
Det var ganska skönt väder idag, +11 & nästan vindstilla. 
Efter ridningen åkte vi upp till City Gross. Jag behövde köpa fodertillskott till Sigge och Stephie handlade lite mat. 
Nu har vi tittat på Robinson och druckit en kopp te. 
Wilda ville hellre se på en annan kanal så hon tog fjärrkontrollen & bytte helt enkelt! 
(null)

Nu ska hästarna få kvällshöt och jag ska duscha innan jag hoppar i säng och lyssnar på min ljudbok. Just nu lyssnar jag på "Fallet Miranda" , inte den bästa jag lyssnat på men rätt ok i alla fall. 
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0