Två gånger pw

Jag har haft en ganska lugn och skön dag. 
B åkte till lägenheten halv tio och jag tog ut Wilda. 
Jag tränade lite och rensade ogräs under tiden. Plötsligt var Wildis borta, hon kan verkligen försvinna på en sekund. Hon är väldigt svår att se också, smälter in i omgivningen väldigt bra. 
Men (som tur var) hittade vi varandra igen. 
När jag kom in bakade jag nötkakor, gjorde en smoothie och satte på kaffe. 
B kom hem & vi åt lite lunch och drack en kopp kaffe innan han åkte till flygklubben. 
Jag tog en pw på drygt en timme. 
(null)

(null)

(null)
Utsikt mot Huskvarna från Nyarpsstugan. 
(null)

Bara Rosso skulle ridas idag, jag gjorde iordning honom så han var klar när Stephie kom. Han fick trava bommar som omväxling. 
(null)

(null)

Stephie ville också ta en pw så vi gick iväg. 
(null)
På vägen hem stannade vi till hos Estrellita för att hämta gurk- och squashplantor som vi båda fått av henne. 
Dax att natta hästarna. 
Sov gott
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0