Utgrävning & Grännaberget

Inatt har jag sovit jättedåligt så det blev en hel del ljudbokslyssnande. 
Hästarna fick frukost och fick gå ut kvart i åtta. 
Vi hade ganska mycket på "att göralistan" idag. Jag tvättade, både hemma och hästtäcken hos Pia. Dammsög inne och klippte gräset ute. (Tur att jag inte gjorde tvärtom 😂)
Grannen hörde av sig och berättade att strömmen hade gått hos dom och att Vattenfall skulle komma under dagen och gräva & laga deras kabel. 
Tyvärr ligger elkabeln nergrävd i Sigges hage... så hästarna fick gå in halv ett när dom kom för att börja felsöka. 
(null)
Tre killar gräver i hagen. Som tur är hittades felet och är åtgärdat och hagen är återställd. 
Vi åt soppa till lunch. Bosse stod lite standby för att åka till lägenheten och möta upp VVS-Christian som skulle dyka upp under eftermiddagen. Nu blev det så att Tim var i lägenheten och jobbade när Christian kom så B slapp åka dit. 
Jag red Sigge vid tre idag för på kvällen tog vi en sväng med motorcyklarna. Ester och Magnus åkte med och Tim hann också med. 
Vi åkte upp till Grännaberget och åt räkmackor, utom Tim som tog en glass. 
(null)
Vi körde runt Landsjön
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Det blev en mysig kväll och tolv mil på hojen. 

Här är morsdagskortet som jag fick av Tim
(null)
😂❤️ 
Wilda stod på köksbänken och tittade ut och fick syn på grannens schäfer. Då reste hon ragg och svansen blev jättetjock. 
(null)

Nehej, nu är det bäst att jag försöker sova lite, klockan är över halv tolv. 
God natt
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0