121112 Felix 9 år

Idag fyller Felix (mitt bonusbarnbarn) 9 år. Men han ska ha kalas på Arosfortet efter skolan så vi får gratulera honom imorgon. 
Efter frukosten gick jag ut i stallet igen och fixade lite till. Jag körde bland annat in fler hösilagebalar i stallet. 
Vi fick sällskap till kaffet, Thomas H kom förbi en sväng. "Tur" att jag bakade lite igår. 
Det blev en pw sen på drygt en timme i skönt höstväder. Jag gick upp mot Torp & Nyarp & gick spåret där. 
(null)

(null)
Det har varit en slalombacke vid Nyarpsstugan men liften har inte fungerat på många år. Nu har dom byggt en Bike Park i backen istället. Säkert uppskattat av många. Även om jag aldrig skulle cykla där, risk för multipla frakturer! 
(null)

(null)

Jag lagade kycklingwok till lunch. Sen gick jag ut och tog in hästarna. 
Sigge & jag försökte jobba vidare med det som Stephie tipsade om i förrgår. Jag kommer åt honom på ett helt annat sätt nu, känns bra. 
(null)

Det är ju fredag så det blev tacos på kvällen, det är längesen vi åt det faktiskt. 
(null)

Wilda har redan somnat & jag ska gå ut & natta hästarna med. Imorgon är det fullt upp igen. 
(null)

God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0