Alla Helgons Dag & ny hage

Vi hade bestämt att släppa ut hästarna tillsammans idag. Bra att vara två dom första gångerna om någon krånglar. 
Stephie lovade att messa när hon åkte från sig. 
Jag vaknade & tittade på klockan och flög upp ur sängen samtidigt som telefonen ringde. Det var Stephie som undrade om jag var sjuk. Hon hade messat och nu hunnit släppa ut alla tre och börjat mocka…
Jag vaknade vid sju men somnade om, stenhårt tydligen 😅
Nåja, efter frukosten gick vi ut igen för att rida. Joni var först ut, han hade på den korta stunden hunnit springa av sig en sko. 
Men han skötte sig jättebra när S red. 
(null)

(null)

(null)

Jag red Sigge efter. 
(null)
Hästarna fick gå ut igen efter ridningen. Men vi bytte hage på Joni. Han fick gå mellan Sigge och Bea istället och där verkar han trivas bättre. 
Klockan var nästan halv två innan vi var inne igen. Jättehungriga men det fick bli en fika först för det går snabbast!
Sen lagade jag mat & S åkte hem till sig. 
B & jag åt fläskfilé i sweet & soursås med ris. 
Bosses föräldrar ligger begravda på Skogskyrkogården i Jönköping så vi åkte dit och tände ljus ikväll. 
Det är så fint där en sån här kväll, med alla tända ljus och marschaller. 
(null)
Suddig Bosse 
(null)

När vi kom hem regnade det så det fick bli crosstrainern istället för pw. 
(null)

Efter duschen gjorde vi varsin varm macka & drack en kopp te till. 
Stephie & Danne kom en sväng & vi mockade och fixade lite i stallet men jag nattfodrar lite senare. 
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0