En kväll i köket

Efter frukosten sprang jag min femkilometersrunda igen. 
Jag fick faktiskt lite träningsvärk sist så idag fick benen en omgång av massagepistolen när jag kom hem. Blir spännande att se om det hjälper. 
Jag har ju inte sprungit alls sen jag blev trampad av Sigge i Augusti så det är ju ett tag sen. 
(null)

(null)
Som ni ser har det varit ganska mulet här i Bankeryd idag. 
Men det blommar fint fortfarande på uteplatsen. 
(null)

Efter kaffet åkte vi in för att hämta hem min bil som var färdigservad. Drygt 4 600:- fattigare åkte jag hem medan B stannade till på Ica Maxi och köpte med frallor hem. 
Dom åt vi till ärtsoppan sen. 
Wilda kom & la sig i mitt knä en stund när jag satt i soffan efter maten. 
(null)

B åkte till flygklubben på ett möte på kvällen. Jag bakade först blåbärsmuffins och sen gjorde jag ägg & laxmuffinsar till kvällsmat. 
(null)

(null)
Dom här åt vi med en halv avokado och keso till. Dom är snabba & lätta att göra & mättar bra. Innehållet kan man variera, idag hade jag kallrökt lax, keso, babyspenat och västerbottenost. 
Nu ska jag natta hästarna. 
God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0