En Vit Black Friday

När vi tittade ut genom fönstret denna morgonen var världen vit. 
(null)

(null)

(null)

(null)

Inte något jag har längtat efter men man får stå ut med det ändå. Det blir ljusare men fy vad kallt det är…
Jag bakade lussekatter idag, brukar alltid ha dom klara till första advent. 
(null)
Jag bakar efter mammas gamla recept, tycker att dom blir så saftiga och goda. 
Bosse åkte till NetonNet & köpte en ny TV medan jag bakade. Den var ordentligt nedsatt idag på Black friday. 
(null)

Jag red Sigge i ridhuset & han gick bra idag. 
(null)

(null)
Jag hann gå in & dricka glögg & äta en lussekatt innan Stephie kom & vi gick ut i stallet igen. 
Jonie har vilat o två dagar så han var ganska pigg idag. Han fick rasa av sig lite på linan först & sen skötte han sig bra när S red. 
(null)

Vi åt revbensspjäll med potatissallad på kvällen. 
Nu ska hästarna få sitt natthö. 
God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0