Fin morgon & redo för vintern?

(null)

Jag släppte ut hästarna klockan sju i morse och tog in dom igen runt nio. 
Rolf kom och skodde Sigge & verkade Bea vid tio. Sigge fick skor med fyra broddhål om ifall vintern kommer (hemska tanke) men jag valde att inte lägga på snösulor än. Det får bli nästa gång. 
Wilda passade på att pussa lite på Jonie när han var inne. Dom verkade gilla varandra. 
(null)

Efter kaffet åkte vi & handlade och hämtade ut ett paket till mig. 
Det var en kappa som jag kände att jag behöver om/när det blir vinter och kallt. 
(null)
Det känns som om jag inte kommer behöva frysa faktiskt. Är lite nöjd! 
Stephie kom efter jobbet och vi gick till ridhuset med Jonie. 
(null)

Han var duktig idag med. 
Nu ska dom få lite nattamat av mig. 
Sov gott
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0