Födelsedagsfika och förberedelser

Jag gick upp ur sängen före sju & började med att göra mig själv iordning. Jag åt frukost också innan jag gick ut i stallet. 
Alla tre hästarna fick nytt spån så det luktade riktigt gott där när jag var klar. 
(null)

Halv tio ringde vi på dörren hemma hos Felix för att gratulera honom på nioårsdagen. 
Han fick en stor technic Lego bil (Porsche) av oss sombhan blev jätteglad över. 
Vi fikade & sen spelade Felix hockeyspel med farfar. 
(null)

Vi var hemma igen vid elva för då hade Stephie och jag bestämt att vi skulle rida. 
Vi gick till ridhuset med båda hästarna samtidigt. Båda gick bra & det är ju alltid roligt. 
(null)

B åkte till Tim & Amanda medan vi red. Jag hade tänkt åka med men så blev det inte. 
Stephie hade en elev uppe på Målskog vid två så hon åkte dit efter en snabb fika. Jag tog en liten pw upp mot Målskog & mötte Karin & Maggi på deras nordisar Mark & Fia. 
(null)

(null)

Stephie var precis klar när jag kom upp så jag åkte med henne hem. När vi hade tagit in hästarna åkte vi till Ica & handlade. 
Jag köpte fransyska för att göra gulasch till Fars dags middag imorgon. 
B köpte med pizza hem vilket resulterade i paltkoma och en powernap i soffan för mig och Wilda. 
Först kollade vi Facebook en stund, sen sov vi & sen tittade vi lite på Tv. 
(null)

(null)
Undrar om hon är närsynt? Haha 
När jag vaknat till gick jag ut i köket och satte igång med mitt långkok som var klart vid 22.45. 
Stephie kom så vi kvällsfodrade tillsammans. 
Nu sover alla andra så det är väl dags för mig att släcka lampan också. 
Nattinatti 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0