Frys, fläkt & crosstrainer

T & A städade ju ur uthuset när dom flyttade men lämnade lite mat i frysen. 
Jag har lovat att jag ska ta hand om det & idag var det dags att ta tag i det. 
Vi lastade bilen också med ett lass som skulle till sortergården. 
Jag gick ut i stallet vid två & förberedde för att ta in hästarna. Troligen hörde dom att jag var där för dom började springa för fullt…
Som tur var hade båda alla skorna i behåll och det blev inga skador. 
Sigge & jag gick till ridhuset för ett lugnt pass där vi travade bommar. 
(null)

Medan Bosse skalade räkor & gjorde varsin räkmacka "bakade" jag chokladcrispkakor. 
(null)

(null)

Sen städade jag fläktkåpan. Den är inte lätt att få ren kan jag säga. 
(null)
Det är ingen slät yta på den, men den blev ren & fin till slut. 
Jag körde sen fem kilometer på crosstrainern innan duschen. 
Räkmackan smakade gott till Bonde söker fru. 
(null)

Månen lyser över Kolaryd ikväll. 
(null)

Sov gott alla
Kram ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0