Fullt schema

Wilda föll på min lott idag, B var iväg på förmiddagen. 
Vi var inte ute så länge, hon är lite frusen av sig & springer till dörren själv efter ett tag. 
Det var ganska kallt ute så sen gick jag in och värmde mig med dammsugning & tvätt. 
Efter kaffet sprang jag femkilometaren igen. 
(null)
Ser lagom sliten ut 😅
Jag tog fram massagepistolen sen och gav benen en omgång. Jag slapp träningsvärk sist när jag använde den. 
(null)

(null)

(null)

Wilda är väldigt intresserad av pistolen, hon vill gärna att man kör lite på henne med. 
Vi hade gulasch kvar som vi åt till lunch. 
Sen var det ridkläder på & ut i stallet. 
Sigge kändes rätt fin i början, men när jag började galoppera tyckte han plötsligt att det gick alldeles för sakta. Han drog iväg ett par snabba varv på volten innan jag fick stopp på honom. Sen såg jag till att verkligen rama in honom så att han inte kunde springa ifrån arbetet någon mer gång. 
Jag kom in vid fem och snabbduschade, sen åkte B & jag till Tim & Amanda. 
Dom behövde lite mer hjälp med kommoden i badrummet för stenskivan med handfatet kommer imorgon. 
Jag hjälpte Amanda lite med matlagningen under tiden. Det blev biff med västerbottenost i & rostad potatis med gräddsås. Riktigt gott. 
Vi åt tillsammans innan vi åkte hem igen. 
(null)
Det är fortfarande lite rörigt i lägenheten för garderoben (walk-in-closet) är inte klar & tvätt- & diskmaskin är inte inkopplade än utan står i vardagsrummet. 
Nu ska jag gå ut i stallet. 
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0