Gråväder

I morse vaknade jag lite tidigare än innan. Troligen berodde det både på tidsomställningen och att jag sovit lite bättre inatt. 
Det har knappt blivit ljust alls ute, vi har haft lampor tända inne hela dagen. 
Jag red direkt efter frukosten. Sigge fick vila både lördag och söndag för jag varken hann eller orkade rida då. 
Han är ju oftast inte så rolig att rida efter vila men idag blev jag positivt överraskad. Han var inte galet pigg utan kändes ganska ridbar. 
Jag red mest lösgörande arbete och mycket övergångar. 
(null)
Han ser lite bekymrad ut i ögat på bilden, men det tror jag inte alls att han var. Vi höll sams hela tiden 😅
Huset fick sig en omgång med dammsugaren sen och efter maten tog jag en pw. 
(null)

(null)
Ny frisyr 😂
Hästarna fick gå in när jag kom hem igen och sen passade jag på att mocka hagarna. 
Wilda har tagit det lugnt mest hela dagen. Vädret gör ju att man helst vill ligga inne & sova. 
(null)

(null)

(null)
Lite kattyoga 😅
Dusch med hårtvätt, yoghurt med flingor och kamomillte med magnesium har det blivit sen så nu är jag redo att nattfodra & själv ramla i säng. 
God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0