Hep Stars, Shanes & Ola and the Janglers

(null)
Det här var dagens höjdpunkt! 
Hits of the 60’s 🌟
Bosse fick biljett till detta på Fars dag & idag var det äntligen dags. 
Det var fantastiskt bra! 
Medlemmar ur HepStars- Svenne Hedlund + två till. Lennart Grahn från Shanes och Claes Clabbe af Geijerstam från Ola and the Janglers plus ytterligare två musiker gjorde en kanonföreställning verkligen. 
All musik som man minns från förr! Trots att jag inte var så gammal på sextiotalet så fick jag nog med mig mycket av den musiken från mina äldre syskon bland annat. 
Skivorna fanns ju hemma & den portabla grammofonen, haha. 
Jag sjöng med & kunde texten på alla låtarna. 

(null)

(null)

(null)

(null)

I pausen åt vi varsin räkmacka. 
(null)

Sigge låg & sov när jag kom för att nattfodra 
(null)

Nu är det sovdags 
God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0