Huvudvärk men rolig ridning

Jag vaknade med väldig huvudvärk. Men jag trodde att det skulle gå över av sig själv.   Först av frisk luft (i stallet..?!) sen tänkte jag att den går över när jag har ätit frukost. 
Men så blev det inte. 
Det behövdes två Alvedon, en Treo och en lugn förmiddag med dressyr på TV från Friends Arena. 
Stephie kom vid elva så vi tittade tillsammans & sen var vi ridsugna. 
Jonie var lugnare idag & gick bra. 
Sigge & jag har roligare & roligare måste jag säga. Det går framåt, även om det går sakta så går det åt rätt håll & det är så kul. 
Stephie hjälpte mig på slutet & vi tränade byten. Vänster till höger går ganska bra men höger till vänster är svårt. Han byter efter bak. 
Men jag fick till ett rent byte där till slut! 
Det är bara att träna vidare, vi har ju hela vintern på oss innan det är tävlingar igen. 
Vi skrittade ut en sväng efter. 
(null)

(null)

(null)

(null)
Vår söta Sigge ❤️
Bosse hade gjort middag när vi kom in. Vi fick oxfilé med klyftpotatis, kantareller & sås. 
Nu är adventsstakarna uppe i fönstren & en adventsstjärna hänger vid balkongdörren. Den har Wilda redan hunnit riva ner en gång.. Undrar hur det kommer fungera med julgran iår? 
Nattinatti 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0