Kyla & svinpriser på el

Ojojoj vad dyr elen är nu…
Det är inte roligt att bo i hus i södra Sverige nu. Pengarna rasslar iväg fort!
(null)

Jag längtar till våren!! Men hjälp va långt det är tills den är här…
Jag städade huset på förmiddagen & efter kaffet tog jag med dammsugaren ut i verkstaden & dammsög min bil. 
Vi klädde på oss ordentligt sen och tog en promenad. 
(null)
Lite snö ligger fortfarande kvar. 
Jonie fick också varma kläder på idag. Han gillar lite mer färgglatt tydligen (haha) så han har en rutig hals till sitt täcke. 
(null)

Efter maten tog jag in hästarna. Sigge fick äta en stund medan jag än en gång lagade Jonies täcke. Nu hoppas jag att det håller denna gången..
Idag hade vi inget bra pass Sigge & jag. Några bra varv på slutet blev det i alla fall. 
Nu ska jag krypa fram under filten här i soffan & bita ihop & gå ut i stallet. 
Känner att det vore roligt att samla frimärken eller nåt istället för att ha hästarna. Få stanna inne, gå i ide eller nåt. 
Jag får väl helt enkelt lära mig att klä på mig ordentligt varje gång jag går ut istället. 
Det finns inget dåligt väder (???🥶) bara dåliga kläder… Hmm stämmer det verkligen?
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0