Lab, service och rolig träning

S & D tog stallet även i morse. 
Jag satte mig med bokföringen på förmiddagen, det är ju inte så mycket nuförtiden men ska ändå göras. Vi har bara ett bolag kvar. 
Vädret har verkligen varit växlande idag. Både klarblå & mörkgrå himmel, samtidigt. 
(null)

(null)

Vi hade tid på vårdcentralens lab både B & jag idag för att ta lite blodprover. Det gick snabbt och smidigt som vanligt. Jag är väldigt lätt att sticka som tur är, ingen som missar mina vener. 
När jag gick på gymnasiet, vårdlinjen, & vi skulle träna på varandra så fick alla som tyckte det var svårt komma & sticka mig för där var det svårt att misslyckas. 
Efter maten ställde jag in hästarna och så körde vi in till Jönköping med två bilar. Min Touareg ska in på service 07.00 imorgon så vi valde att köra ner den till Atteviks redan idag. 
Vi körde till Lekia sen och köpte en födelsedagspresent till Felix som fyller nio år på fredag. Gissar att han kommer bli jätteglad!
En säck morötter från granngården fick också följa med hem. 
När vi kom hem bytte jag om direkt & gick till ridhuset med Sigge. 
Stephie kom när jag hade ridit en halvtimme & drillade oss ordentligt. Känslan var bra! Det var kul och det känns som om det går framåt. 
Jätteroligt! 
(null)
Två nöjda svettlurkar 😅
När Sigge var ompysslad var det Jonis tur att jobba. Han var också duktig idag och svettig. 
B hade gjort varsin bakpotatis till kvällsmat. Det var gott för vi åt ganska tidigt idag. 
Har tittat på Bonde söker fru och en bit på Hela Sverige bakar nu & ska försöka orka resa mig & nattfodra, duscha och gå & sova sen. 
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0