Medlemskväll på Hööks

Idag fixade jag mig själv först, innan jag gick ut till hästarna. 
Anledningen var att sopbilen kommer varannan måndag och dom kör ju precis vid hästarnas hagar. 
Sigge & Bea bryr sig inte alls men vi visste ju inte hur Joni skulle ta det. 
Sopbilen kom före åtta så jag hade inte släppt ut hästarna än. 
Efter frukosten gick jag ut med Wilda en stund. Men det var kallt & hon gillar inte kylan så det blev inte så länge. Jag gick in & värmde mig med dammsugning istället. 
Wilda stirrade argt på dammsugaren när jag var i trappan. Som om hon försökte hypnotisera den 😅   
-Kom inte närmare mig! 
(null)

B var inne i Jönköping och försökte få sin mobil lagad, han tappade den i golvet igår. 
När kaffet var uppdrucket drog jag på mig träningskläderna & sprang 5 kilometer. 
(null)

Jag satte in en "lyxlasagne" i ugnen sen. Både smidigt och gott. 
Hästarna fick gå in strax efter tre & då red jag Sigge. Han fick både ris & ros i min beskrivning av ridpasset efter. Det började inte så bra men avslutades rätt okej. 
Stephie kom efter jobbet & då åkte vi in till stan. Vi startade på Granngården och Rusta & sen åkte vi upp till Hööks där det var 20% rabatt för alla medlemmar i Bankeryds Ridklubb. 
Vi hade en hel del grejer på inköpslistan. 
En del annat slank också ner i korgen. 
Vi köpte en ny sopkvast, fodersalt, två par boots (till hästarna) tre par senskydd, varsitt par handskar, ett par vantar och så hittade jag två fina tröjor. 
(null)

Vi nattfodrade tillsammans när vi kom hem. 
Nu ska jag sova, sitter och gäspar för fullt. 
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0