Ommöblering i stallet

Jag red på förmiddagen igen. I ridhuset och det kändes rätt bra. 
Jag rider fortfarande mest lösgörande men även lite skolor och arbetspiruettjobb.
(null)

(null)

Jag gick iväg på en pw efter maten men hann inte långt förrän S ringde & sa att hon var på väg hem. Så jag vände hemåt igen för vi hade en del att göra i stallet. 
Vi flyttade allt, såsom spån, extra stolpar m.m som stått i Rubins gamla box, till hörnboxen. 
Efter grundlig sopning och rengöring spånade vi upp boxen så nu är den redo. 
(null)

Imorgon kommer Jonie (Dr Jones) att flytta in där. Det blir spännande. 
Danne kom vid fem & då hängde vi på transporten och åkte & hämtade 45 balar hösilage. Skönt att ha det hemma, men vi behöver åka ett par vändor till för att klara vintern. 
Nattinatti 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0