Rosegarden och skomakaren

Idag red jag direkt efter frukosten igen. 
Ridningen gick ganska bra, vi var båda lite svettiga till slut, trots att jag red i t-shirt. Det är ju ändå November, ganska "varm" höst hittills. Men jag är rädd att det blir en riktig vargavinter i år…. Hoppas inte! 
(null)

Jag hann bara in & tvätta av mig lite och byta om så var vi tvungna att åka. 
Tim behövde låna Volvon för att åka och hämta deras specialbyggda kommod i Skillingaryd. 
Så vi körde in och bytte bil med honom och uträttade lite ärenden samtidigt. 
Jag lämnade in min ena ridstövel hos skomakaren för en tryckknapp har gått sönder på den. Han lovade att fixa den på en timme, skönt att få med den hem samma dag. 
Sen köpte vi en ny, större, kattlåda + kattsand till Wilda. 
På Jula köpte vi ett nytt energisnålare element till sadelkammaren och på net on net inhandlades toner till skrivaren. 
B bjöd på mat sen på Rosegarden. Alltid lika gott, tycker vi. 
(null)

Wilda och jag satt i soffan en stund när vi kom hem. 
(null)

På kvällen tränade jag. Jag körde 5 kilometer på crosstrainern och lite styrketräning efter det. Skönt. 
Nu är det bara kvällsfodringen kvar. 
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0