Shopping med S & besök hos T

Solen sken idag. 
Bosse var ute med Wilda först en stund & sen tog jag över henne så B fick byta hjullager på Tims bil. 
(null)

(null)

Sen hämtade jag in Sigge och red ut i det fina vädret. 
(null)

(null)

Jag kände att det var bäst att passa på att vara ute idag så efter vår kaffepaus gick jag ut på en pw. 
(null)

(null)Det mulnade på lite medan jag var ute. När jag kom hem mockade jag lite mer i hagarna och myste (eller heter det mös… näe..?!) med hästarna. Dom ville gärna vara med och vara nära när jag var i hagen. 
(null)

(null)

(null)

Stephie och jag hade stämt träff på stan klockan fem. Vi hade också bestämt att åka till Tim och Amanda & hjälpa dom lite. 
B åkte direkt till Tim medan jag gick på stan med Stephie. Hon köpte lite smink & schampo och jag hittade två polotröjor. 
Tim & Bosse satte ihop den nya kommoden i deras badrum. Nu fattas bara stenskivan som ska vara ovanpå det kommer bli jättefint. 
God Natt 
Kram ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0