Sovmorgon

Jag fick sova (ligga kvar i sängen i alla fall) länge i morse. Stephie och Danne tog hand om hästarna och gjorde stallet. 
Det har regnat ganska mycket & varit blåsigt & kallt. 
Jag har inte så mycket att skriva idag. 
Vi har varit och handlat och jag har städat lite.
Efter maten satte jag mig i soffan i tio minuter, men det borde jag inte ha gjort. B tittade ut & såg att hästarna sprang för fullt. Så jag gick springa ut & ta in dom. 
Joni sprang ju av sig en sko i lördags (eller var det redan i fredags?) idag behöll han sina tre återstående skor på som tur var. 
Jag mockade hagarna i duggregnet innan jag red. 
Sigge var rätt så samarbetsvillig idag, väldigt skönt! 
Stephie kom direkt efter jobbet och strax efter kom Rolf & slog på Jonis tapppsko. 
När den satt på plats fick även Joni jobba en stund i ridhuset. 
(null)

Jag försökte få Sigge att vara med på en selfie (groupie) sen men det gick inget vidare. 
Haha 
(null)

(null)
Inte så snygga precis. 
Wilda älskar ju inte det här ruggiga vädret. Hon gör det som man själv gärna hade gjort många gånger. 
(null)
Rulla ihop sig  med huvudet under armen och sova. Ända tills det blir vår igen! 
Nattinatti 
Kram ❤️

Kommentarer
Postat av: Hanna Karlsson

hur skönt såg inte det där ut att kunna rulla ihop sig till en boll. Att ta en selfie kan vara riktigt svårt ibland....

2021-11-09 @ 23:03:47
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0