Städa inne och ute

En fin rosa himmel visade sig på morgonen. 
(null)

Det var dags att städa idag, så efter frukosten dammsög jag hela huset. 
Solen sken ute så vi tog en promenad. Det var riktigt halt ute efter att ha varit flera minusgrader under natten. 
(null)

(null)

Vi hade köttfärspaj kvar från igår som vi värmde, skönt att slippa laga mat ibland. 
Jag satt en stund i soffan efter maten jag somnade nog i fem minuter med tror jag.  Wilda hakade på, först sov hon hos mig & sen hos Bosse. 
(null)

(null)

Halv tre gick jag ut och tog in hästarna. Sen mockade jag hagar & krattade bort kvarlämnat hö. Vid fyra gick jag & Sigge till ridhuset & "jobbade" en timme. 
Stephie kom precis när vi kom tillbaka till stallet. Hon gjorde iordning Jonie som också fick gå i ridhuset. 
(null)

(null)

Halv åtta kom jag in igen & har duschat, tvättat håret och ätit yoghurt & druckit te. 
Nu har jag bara nattfodringen kvar. 
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0