The missing part

Trodde att jag skulle vara hos tandläkaren klockan ett idag. Som tur var kollade jag kalendern innan frukosten för där stod det 
Tl kl 10. 
Det var bara ett snabbt avklarat besök & sen åkte jag till City Gross. Jag köpte "Harmoni" till Sigge. Ett kosttillskott för magen, han blir ofta lite risig i magen när hösilaget är lite för blött. Dom flesta balarna är torra & fina men dom varierar lite. 
Hööks fick också ett besök. 
Vi var ju där förra veckan & handlade en del. Bland annat senskydd till Sigge. När vi skulle prova dom i helgen blev vi ganska snopna….
(null)

(null)
I kartongen fanns bara ett skydd..
Men även dom som jobbar på Hööks anade ju oråd när det stod ett skydd kvar så dom ringde igår. 
Jag hämtade det idag och fick en hink med hästgodis för att jag fick åka en extra gång. 
(null)

När jag kom hem körde vi ut transporten och bytte till vinterdäck på den. 
(null)

Vi åt torskrygg med potatis och rårivna morötter. Efter maten tog jag in hästarna och red Sigge. Idag var jag jättenöjd, både gas och broms funkade & det underlättar! 
(null)

Stephie kom när jag klev ur duschen. Hon duschade också här för hon ville att jag skulle göra två inbakade flätor. 
Joni vilar idag. 
Vi gick ut till stallet en sväng innan hon åkte hem. Då låg Sigge & sov 😍
(null)

Dom fick lite extra hö, båda dom två stora behöver äta massor, lilla Bea behöver inte så mycket 😅
Jag åt tacos på kvällen som fanns kvar sen helgen. 
Nu sitter jag & tittar på Bachelorette, ska snart gå ut igen. 
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0