Ackreditering Elmia

Det regnade idag när jag vaknade. Men vädret blev bättre fram på dagen. 
Jag städade övervåningen innan jag gick ut och "vaktade" Wilda en stund och putsade ett par ridstövlar. En "tryckknapp" har gått sönder på den ena så jag måste åka till skomakaren med den. 
När vi hade druckit kaffe var det dags för dagens pw. 
(null)

(null)
Bosse hade lagat mat medan jag var ute.   Wilda tyckte nog att det luktade väldigt gott (det var lax) & ville vara så nära som möjligt.   På bordet får hon inte vara men hon kom på en bra idé 😅
(null)
(Jag hade naturligtvis lassat in en massa mat i munnen precis innan Bosse tog kortet 🤣)
Jag blev hämtad av Anette halv tre för att åka till Elmia. Där hämtade vi våra ackrediteringar, tröjor och parkeringstillstånd till tävlingarna i helgen. Vi ska få varsin mössa också men dom fanns inte på plats ännu. 
Vi åkte ner på stan sen och fikade på Bryggan. 
(null)

Jag kom hem strax efter fem & bytte om till ridkläder direkt & gick ut & sadlade Sigge. Stephie kom och körde ett pass med oss innan hon hade träning för ponnyn. 
(null)

Vi åt två pizzabullar var till kvällsmat när B kom hem från flygklubben. Han hade "möte" med ett par från Gränna som har en polkagrisfabrik. Dom hade med lite smakprover som Bosse fick. Goda kolor och en polkagris med smak av Aperol Spritz. 
(null)

Hästarna väntar på mig nu. 
God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0