Besök av dom nyflyttade

Regnet hängde i luften när jag gick ut i stallet i morse. Men det har inte kommit så mycket under dagen, ett par skurar bara. 
Jag red Sigge efter frukosten, det kändes ganska ok. 
Efteråt ville Sigge viska något till mig medan jag mockade i ridhuset. 
(null)

(null)

(null)

(null)
Han avslutade med en puss. Tydligen var han riktigt trött för det ser ut som om han har somnat på min axel. 
Efter kaffet åkte vi och handlade mat för veckan. 
Vi köpte bland annat varmrökt lax som vi åt till lunch med potatis och romsås. 
Sen dammsög jag hela huset och tvättade handdukar. 
Tim och Amanda kom på kvällen för att packa med sig det sista härifrån och städa. Eller riktigt allt fick dom nog inte med sig men nästan. 
Jag gjorde flygande Jacob med ris som vi åt tillsammans innan dom åkte hem till sig. 
(null)
Vår busiga Wilda. 
Nu sover hon här mellan oss i sängen. 
God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0